Trainingsbegeleiding

Na een intakegesprek en een inspanningstest ontvang je een 4-wekelijks trainingsschema. Tijdens het intakegesprek worden je persoonlijke doelen, wensen en mogelijkheden in kaart gebracht. Op basis hiervan maak ik een trainingsschema voor je in Trainingpeaks. Je kunt hier dagelijks je trainingsfiles uploaden. We hebben wekelijks bij voorkeur persoonlijk contact, of anders per telefoon of Skype. Elke week kan je schema worden bijgestuurd of aangepast. Coachtijd per maand bedraagt 6 uur. Per mail kun je onbeperkt vragen stellen. Deze vorm van begeleiding is voor topatleten die wedstrijden willen winnen.

 

Trainingsbegeleiding Pro

Dit werkt hetzelfde als hierboven, alleen is er nu eens per 2 weken contact via telefoon of Skype. Elke 2 weken volgt bijstelling van je trainingsschema als dat nodig is. Coachtijd per maand bedraagt 2 uur. Deze vorm van begeleiding is voor wedstrijdatleten die willen presteren en voor liefhebbers met een uitdagend doel.

 

Bouwstenen voor een goede conditie

Niet iedereen heeft behoefte aan intensieve trainingsbegeleiding op maat. Daarom heb ik ook basisbegeleiding die je bouwstenen aanreikt voor een verantwoorde en goede conditieopbouw. Op basis van een door jou ingevulde vragenlijst ontvang je een 4-wekelijks trainingsschema via Trainingpeaks. We hebben 1 keer per maand contact via telefoon of Skype. Elke 4 weken volgt bijstelling van je trainingsschema als dat nodig is. De coachtijd per maand bedraagt 1 uur. Deze vorm van begeleiding is ideaal voor de recreatieve sporter die verantwoord aan zijn conditie wil werken.

 

Voedingsadvies

Zonder de juiste voeding haal je er niet het maximale uit. Daarom kun je bij mij ook voedingsadvies krijgen, die is afgestemd op je trainingschema. Na een intakegesprek houd je je voedingsinname bij. Op basis hiervan ontvang je feedback en advies over je voeding.